Şimdi elektrikli araba için yapılacaksa benim size ilk önerim uygun çevre şartlarında kendini şarj edebilen bir araba yapmak. Herkes bu işlemi elverişli zeminlerde tekerlekler vasıtası ile yapıyor fakat sizler jantların dönme enerjisinden veya jantın üzerine yerleştireceğiniz ilgili komponentler ile solar enerjiden faydalanabilirsiniz. Aklınız da bulunsun. Arabayı mazotlu/benzinli diye ayırmaktan ziyade önemli olan arabanın ağırlığı. Bahsettiğiniz ağırlık skalasındaki bir arabayı 13'-14' boyutuna sahip çelik bir jant ile rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Tabi ki yük dağılımına dikkat ederek. Faydalarından bahsetmek gerekirse; bu tarz çelik bir jant herşeyden önce yukarıda bahsettiğim solar enerji veya dönme enerji yöntemlerinin kullanıldığı projelerde komponentlerin yerleştirmesinde çok kolaylık sağlar. Pürüzsüz ve yapışkan tutmaya el verişli bir yüzey işinizi kolaylaştırır. Düzgün görünümlü bir jant arabaya estetik kazandırır ve doğru geometriler ile üretilmiş jant aracın yol tutuşuna tahmin edebileceğinizden daha fazla katkıda bulunur. Dezavantajlarına değinirsek,13'-14' boyutunda çelik gibi ağır bir malzemeden yapılmış olan jant aracın brüt ağırlığını artırır ve dolayısı ile birim zamanda daha fazla enerji tüketilir ki bu da elektrikli araçlarda karşılaşılan en ciddi problemlerden. Maaliyeti ucuz değildir ve aracınızın geometrisine ve fiziksel gereksinimlerinize karşılık veremediğiniz jantın geri dönüşümü size finansal olarak zarar getirir.
Umarım kafanızda birşeyler oluşmasına vesile olmuşuzdur.